
Επιλογής
Επιλογής
Α. Τζιμογιάννης, Π. Τσιωτάκης, Π. Σιφακάκης
Για φοιτητές με έτος εισαγωγής 2018-19 και εξής:
Για φοιτητές με έτος εισαγωγής 2017-18 και νωρίτερα:
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές του 4ου έτους φοίτησης
Γνώσεις:
Δεξιότητες:
Ικανότητες:
Γενικός σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να διαμορφώσουν ολοκληρωμένη εικόνα για το ρόλο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού στη σύγχρονη εκπαίδευση και να μπορούν να σχεδιάσουν τεκμηριωμένα εκπαιδευτικά σχέδια και σενάρια, όπως μαθήματα, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, πλήρη εκπαιδευτικά προγράμματα κ.λπ.
Το περιεχόμενο σπουδών διαρθρώνεται σε τέσσερις άξονες:
Ειδικότεροι στόχοι του μαθήματος είναι οι φοιτητές
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
13 |
Εργαστηριακές Ασκήσεις |
26 |
Μικροδιδασκαλίες |
26 |
Πρακτικές ασκήσεις διδασκαλίας |
50 |
Μελέτη |
35 |
Σύνολο Μαθήματος |
150 |
Η παρακολούθηση των διαλέξεων, η συμμετοχή στις πρακτικές ασκήσεις, η υλοποίηση μικρο-διδασκαλίας και η υλοποίηση πειραματικών διδασκαλιών στα σχολεία είναι υποχρεωτική.
Η αξιολόγηση κάθε φοιτητή/τριας γίνεται με βάση τον ατομικό ηλεκτρονικό φάκελο (e-portfolio) εργασιών: